Pagina's

dinsdag, september 02, 2003

En toch hè. Comp overlijdend, Paradigit bellen (een 040-nummer, géén 0900-nummer). Korte wachttijd, jongen aan de lijn die gelijk zegt: breng 'm maar naar de winkel, zetten ze er een nieuwe schijf in en kijken ze of er iets te redden valt.
Er is een technische dienst IN de winkel, met competente mensen die ook nog eens vlot werken en niet te beroerd zijn dingen uit te leggen, en nooit dat tóóntje hebben, of van die vragen en opmerkingen als 'O, u heeft 'm gebrUIkt... Sja....'. Die alle mogelijke moeite doen en die - als ze er zelf niet uitkomen - ook weten waar ze om raad kunnen vragen.
Dus even later sta je tevreden buiten, probleem op een prettige en snelle manier opgelost.
Waarom is dat uniek? Waarom valt zo'n service op als zeer bijzonder? Zouden eigenlijk niet alle winkels zo moeten werken?

Hierbij een driewerf hoeraatje voor Paradigit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten