Pagina's

donderdag, augustus 20, 2009

Britten lanceren crisiscrème

AMSTERDAM - Het Britse cosmeticamerk Superdrug lanceert deze week een dagcrème die amper 1 pond (1,16 euro) per potje kost en daarmee waarschijnlijk de allergoedkoopste crème ooit is.
De Superdrugcrème heeft geen luxueuze verpakking, maar men kan wel kiezen uit een geparfumeerde en niet geparfumeerde variant.
De crème moet zijdeachtig aanvoelen en is duidelijk in het leven geroepen vanwege de crisis, zo meldt de Daily Express.
Superdrug rekent erop dat prijsbewuste shoppers de budgetvriendelijke lijn wel waarderen. De lijn bestaat, naast de crème, ook uit een gezichtsreiniging, toner, facewash en oogmake-upremover. Alle producten zitten in een simpele, witte verpakking.
"Door de crisis zijn vrouwen prijsbewuster geworden. Een goede huidverzorging betekent niet dat je honderden ponden moet spenderen aan de nieuwste technologie", aldus Joanna Hutton aan de krant.
"Wanneer vrouwen meer dan 100 pond uitgeven aan een hydraterende crème, dan gaat daarvan 20 pond naar de verpakking en de reclame met sterren. Wij denken dat het in deze tijd even chic is om geld te spenderen aan wat echt belangrijk is: het product", aldus Hutton.
(Bron)

Alleen al het feit dat het in simpele doosjes zit pleit erg voor dit merk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten