dinsdag, oktober 16, 2001

Met de kapotte tong en een zeerdoend lijf nog maar een dag thuisgebleven. Toen de controleur langskwam om te vragen wat er aan scheelde, heb ik mijn tong naar hem uitgestoken, dat leek me de snelste manier. Hij deinsde achteruit en stamelde dat hij geen dokter was ;-)
Nu dus op halve kracht door het huis aan het darren, gordijnen halfdicht want ik kan zoveel licht niet hebben. Net wel met mijn ogen dicht buiten gestaan, en gefantaseerd dat het mei is, dat de zomer nog moet komen.
Ik ben nog niet helemaal okee, want ik heb inmiddels mijn hoofd gemeen opengehaald aan de raamsluiting (buurkat zat op de vensterbank om aandacht te mauwen), een glas uit mijn handen laten vallen en ik struikelde over m'n eigen voeten.
Post is niet gekomen, hoewel ik op dinsdag altijd een hele lading krijg: heeft waarschijnlijk te maken met de pakjespaniek die gisteren in het verdeelcentrum hier vlakbij uitbrak.
Inmiddels mag ik zowaar weer online, dus kan ik dit gebazel posten. Ik begrijp niet waarom die server er steeds uitknalt...

Geen opmerkingen: