maandag, juni 10, 2002

Soms lijkt deze pagina het niet te doen, maar doet ie het stiekem wel. Dan staat in de adresbalk een adres dat begint met imgserv, en gaat het om de reclame die even stuk is. Een klik op de terugknop en het log verschijnt. Direct op de stopknop klikken, voorkomt dat de browser opnieuw op zoek gaat naar de banner en weer de virtuele mist in gaat.
Verwarrende dag vandaag - GAK gebeld over die WAO-brief en uitgevogeld dat de ARBO-dienst van mijn oude werkgever me nooit beter gemeld heeft na een ziekmelding vorig jaar. GAK-dame en ik hebben een vrij willekeurige datum geprikt en besloten dat ik toen hersteld was. Ik ging me spontaan een stuk beter voelen ;-)
Al loglezend ontdekte ik dat Suffie denkt dat ik een hij ben. Maar dat ben ik lekker niet ;-p
Dus ik ben een niet-zieke niet-man. Was me allemaal al bekend, maar toch.
Intussen vliegen hier steeds transportheli's over (aan het oefenen voor het geval die Amerikanen er aankomen?), en twijfelt het weer tussen regen, zwaarbewolkt, motregen, 'a sunny spell' en hoosbuien. Ik ga straks dus met de trein naar mijn werk. Fietsen naar het station is minder kans op nat worden dan fietsen naar het station. Logisch toch?

Geen opmerkingen: