vrijdag, mei 25, 2007

Brief van een incassobureau. Casema wil geld zien en heeft haar vordering overgedragen.
Hoofdsom: 248,02; rente: 36,94; incassokosten: 75,00; registratiekosten: 25,00; btw: 0,00; totaal: 384,96.
Vreemd, ik ben me nergens van bewust, ik heb nooit een herinnering of iets dergelijks gehad - waar ís dit van?
Op de bijgevoegde specificatie staan bedragen uit 2005, 2006, 2007. Bedragen die ik niet herken omdat ik een heel ander maandbedrag betaal. Daarnaast zijn deze bedragen voor rtv-levering op een adres waar ik al 7 jaar niet meer woon.
Is het bovendien niet eigenaardig om pas na 2,5 jaar eens aan de bel te trekken? Of hebben de bewoners van dat adres niet betaald en komt Casema nu dan maar naar mij?
Of is het net zo'n foutje-bedankt als die fijne welkomstmail die een aantal mensen, waaronder ik, pas kreeg: 'Fijn dat u internetklant bent geworden van Casema'?
Het incassobureau heeft 'nota van genomen van mijn bezwaren' en zal dit 'terugkoppelen' aan Casema. Als ik binnen 4 weken niks hoor, is het opgelost. Ook merkwaardig - ik zou denken dat er wel een briefje af kan als je als bedrijf zo'n fout maakt. Ik weet niet wat ze allemaal uitspoken op de administratie van Casema, maar volgens mij is het er een puinzooi...

Geen opmerkingen: