maandag, juni 02, 2008

Leven op Mars

BARMY - Leven op Mars? Het kan! Engelsman Keith Sorrell is daarvoor het levende bewijs; hij at 17 jaar lang niets anders dan de welbekende chocoladereep.
Gedurende een dag gaan er dan ook minimaal 12 Marsen doorheen, dat zijn er ruim 4000 per jaar. "Als het etenstijd is voor anderen," vertelt Sorrell (37) aan The Sun, "eet ik normaalgesproken twee of drie Marsen, en op het werk heb ik er altijd één bij de hand."
De liefde ontstond op school. "Tussen de maaltijden door nam ik er één, soms twee. Al mijn zakgeld ging eraan op en ineens viel het kwartje: ik kan niet zonder. Ik ben compleet verslaafd."
Zorgen over zijn gezondheid heeft hij niet. "Ik drink veel jus d'orange." Ook slikt Sorrell de nodige vitaminepillen.
Een woordvoerder van Mars laat weten dat het bedrijf mensen aanmoedigt van de chocoladerepen te genieten, zij het in een gebalanceerd dieet.
(Bron)

Geen opmerkingen: