vrijdag, september 21, 2001

Verbeeld ik het me nou of is de eerste reclame die me echt opviel dit jaar, niet meer op tv?
Ik zag twee mannetjes in een luchtballon die dreigde te crashen tegen een windmolen. Mannetje één hangt half uit de ballon om koeien op de foto te zetten, mannetje twee kijkt nog eens naar de windmolen en wipt mannetje één de mand uit.
Oftewel: bedrijf X regelt uw uitvaart.
Hij kwam bij mij nogal hard aan, ik vond hem net iets te cru. Maar zie ik 'm gewoon niet meer, of wordt ie niet meer uitgezonden? En zo niet, is dat omdat er klachten waren, of vanwege Amerika?
Bij zoeken naar een antwoord stuitte ik op de Uitvaart top 50, uitgezonden op 8 november 2000 door Radio West.
Er is altijd een overtreffende trap...
De top 3:
1 Time to Say Goodbye Andrea Boccelli & Sarah Brightman
2 Geen kind meer Karin Bloemen
3 One Day I'll Fly Away Randy Crawford

Geen opmerkingen: