zaterdag, december 08, 2001

Krijg ik de Albertreclame gemaild (online shoppingverband van AH, Gall & Gall, Etos, De Tuinen en Deli XL Shop). Wordt er een wijn in aangeprezen met de volgende omschrijving: "Een witte wijn met een stuivend en fruitig boeket, waarin duidelijke tonen van gras en kruisbessen." Wat is een 'stuivend' boeket??? Wekt bij mij de associatie van wijn die het glas uitspat en in je neus terechtkomt. Voor mij niet echt een aanbeveling.
Overigens: sinds de AH bezorgservice Albert is geworden, mag ik niet meer inloggen. Mijn wachtwoord, dat altijd feilloos werkte, levert nu dit op: "U heeft een verkeerd wachtwoord ingevuld. Vul het goede wachtwoord in." In grote rode letters.
Hoef ik tenminste ook niet die plots twee keer zo hoge bezorgkosten te betalen.

Geen opmerkingen: