dinsdag, december 04, 2001

Viel ik tijdens het zappen zomaar in 'Een rug te ver'. Wat is dat toch een intelligent programma. De uitdaging van dat moment was condooms leegzuigen. Ze werden gevuld met Dubbeldrank (het is maar wat je wilt als sluikreclamemaker...) en drie mensen mochten om het hardst zuigen.
Ha ha ha, wat heb ik me vermaakt.
En de site is ook lekker actueel voor een dagelijks programma:
"Actueel
Zie hier de onderwerpen van de komende tijd:
3 dec. Duimpje, buurt bowlen, taart eten, coupe afknippen
4 dec. Snertgooien, bilharen trekken, verklede Mexicaan, condooms leegzuigen
5 dec. Kleding onder douche, ballonnen knallen, gillen, nat kruis
6 dec. Bil als beurs, patatzak op hoofd
7 dec. Slippenwaaier, pannendeksels"
Wauw! Ik weet wat ik voortaan rond deze tijd doe...

Geen opmerkingen: