donderdag, mei 02, 2002

Krijg ik een mail van iemand die op vrouwen met een grote schoenmaat valt, en wil weten hoe lang ik ben (1.86) en of ik al een vriend heb.
Dan heeft ie toch niet zo goed gelezen - ik heb het hier toch redelijk vaak over vriendje. Vriendje heet P en we gaan richting het 16-jarig jubileum, dus ik geef de mailer weinig kans. Ook omdat ik een beetje iebel word van 'jij hebt dit-of-dat en daarom ben je leuk'. Dat is net zoiets als: je bent leuk want je hebt grote tieten. Of: ik val op je want je bent blond. Dan voelt de rest van lijf en geest en persoonlijkheid zich zo genegeerd.
Dus nee W, misschien moest je je maar aanmelden bij de Klub lange mensen Nederland. De KLM is een vereniging van lange mensen: vrouwen vanaf 1,80 m en mannen vanaf 1,90 m.
Je hebt ook de Stichting Lange Mensen Nederland, en een MSN-community voor lange mensen onder elkaar.
Als je zelf niet lang bent, kun je geen lid worden. Misschien is Tall Women Admirers dan iets voor je.

Geen opmerkingen: