zondag, maart 26, 2006

Ik voel me al wat beter, iets minder benauwd en vooral minder 'diep' hoesten, kan wat langer uit bed, en in bed zit ik nog steeds goed - deur open, het waait door, de slaapkamer warmt nu op omdat het buiten warmer is ;-) Nog even van profiteren zolang als het duurt.
Groot voordeel: zo in bed met die deur open hoor je van alles van buiten, en zo hoorde ik steeds een bepaalde vogel die me erg onwaarschijnlijk voorkwam. Toch even buiten gaan kijken, tot ik 'm ook echt zag: jawel, een zwarte wouw (Milvus migrans), een trekker die je maar zelden ziet. Je hebt ook de rode, die zie je vaker, maar dit was onmiskenbaar de zwarte.

Ik merk de Prednison nu flink, ben moe en wil slapen, maar geen rust in m'n kont en m'n kop. Wil veel dingen doen, maar een boterham smeren en opeten is eigenlijk al veel werk. Dus beetje in bed hangen, radio aan, lezen, dutten, katten aaien, vage plannen maken voor van alles en nog wat. En de tijd maar wat uitzitten.

Geen opmerkingen: