zaterdag, mei 06, 2006

Ik werd wakker van een geluid. En na een tijdje hoorde ik het weer: krAAk. Een beetje stiekem geluidje, en niet erg snel achter elkaar. Net zacht genoeg en met zulke lange pauzes dat je kon gaan denken dat je je het maar verbeeld had. Maar nee: kraaAAAak. Stilte. KnErp. Stilte. KrAAAAAAk.
Het kwam uit de huiskamer. Dus toen had ik snel een vermoeden - ik was alleen een beetje bang voor wat ik zou ontdekken als ik ging kijken.
Toch maar uit bed gekomen, en jawel: Tijger zat heerlijk op een botje te knagen, vermoedelijk van wijlen een kip - en denkelijk een bbq-restje van een van de buren.
Ze ging ook direct brommen toen ik in de buurt kwam, maar ik heb het toch maar afgepakt, die botjes splinteren zo.
Die voortandjes die ze kwijt is beperken haar duidelijk absoluut niet ;-)

Geen opmerkingen: