vrijdag, juni 09, 2006

Snotterend en rochelend naar de tandarts, maar ja, ik wilde dat er naar die afgebroken kies zou worden gekeken.
Met steeds maar die bedragen in m'n kop: zo'n vulling als bij die andere kies zou me pakweg 15 euro kosten, na vergoeding, maar die was niet tot onder het tandvlees afgebroken en o wee als het nou een kroon moet worden dan kost het me misschien wel 500 euro en kan zo'n kroon de krachten tijdens een stuip wel weerstaan paniek zenuwen stress.
Foto's gemaakt, dat moest sowieso al, controle, en tandarts zegt: 'Oh, nee hoor, daar maken we gewoon weer net zo'n drievlaksvulling van, composiet, staat mooi, is sterk, geen probleem, en verder is alles prachtig - geen tandsteen, tandvlees gezond, prima.'

Stom hè, ik win er geen cent bij maar ik voel me ineens alsof ik 500 euro cadeau heb gehad :-)
Half augustus kan ik terugkomen voor de vulling, en intussen hoef ik me geen zorgen te maken want het blootliggende tandbeen is gezond en dus keihard, geen risico voor meer gebrokkel.

Geen opmerkingen: