maandag, december 25, 2006

Jaren kon ik er niet meer tegen. Als ik er aan dacht, begon ik al te niezen. Maar ja... Ik vind ze nog steeds lekker ruiken. Ik ben een beetje verkouden, m'n neus zit al half dicht, niezen doe ik al, dus wie weet... Op de gok dat ene bosje hyacinten gekocht, in die eigenaardige lila kleur die niet goed overkomt op de foto. Ik nies niet extra. Maar ook als ik m'n neus compleet in de bloemen duw, ga ik niet niezen en krijg ik geen tranende ogen. Dus of de verkoudheid voorkomt overprikkeling, of de overgevoeligheid is weer minder geworden, geen idee. Dat laatste zou wel prettig zijn.

Photobucket - Video and Image Hosting

1 opmerking:

Hippo zei

Dat had ik dus ook, daarom stonden er alleen een paar in de tuin zodat ik er in de lente even aan kon snuiven - waarna een explosie van niezen en tranen en dergelijke volgde. Terwijl ik er vroeger nooit last van had.
Maar we hoeven jou dus nooit een leuk zakje hyacintenbollen te geven.