zondag, maart 25, 2007

Goeie bedoelingen, maar dan...
M'n oog viel op een klein bakje kippenhartjes, tegen de datum aan, kostte erg weinig in de aanbieding. Dus gekocht, leek me wel iets voor T&T.
Dapper in de pan gegooid, waarbij ik zelf al zowat stond te spugen, maar je hebt wat voor die beesten over (de katten dus, niet de kippen).
Gekookt. Tom sliep rustig door, Tijger keek af en toe eens wat ik uitspookte in de keuken.
Hartjes gaar, afgespoeld en afgekoeld, zagen er al wat minder herkenbaar uit gelukkig (zo laf ben ik wel, ja). Tijger werd wakker, kwam aanlopen. Bordje voor haar, bordje voor Tom. Tijger begon te snuffelen, daarna te schrokken, waarna Tom toch ook maar eens kwam kijken.
Kortom: Tijger heeft 10!!! hartjes op, Tom vond het niks (zelfs niet toen ik 1 hartje voor z'n neus hield zonder Tijger in de buurt).

Volgende keer als ik ze wil trakteren, krijgen ze weer gewoon blikvoer. Dat wordt duidelijk meer door allebei gewaardeerd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ghehe: herkenbaar... Gisteren een knots van een bot voor de hond gekocht, en dat is nu pleite: heeft íe ergens in de tuin begraven denk ik, lauw kans dat we dat ooit nog terugvinden.....