maandag, oktober 01, 2001

Richard Schoot uit Den Haag, de schrijver van de radiospotjes van 'Legner lichte borrel', is bezorgd over Nederland, hij zoekt dan ook mensen die met hem de partij 'Constructief Nederland' willen oprichten. Zie zijn pamflet op internet. Let wel: dit is de samenvatting, slechts negen pagina's...
In juli 2000 schreef hij dat hij de draad zo snel mogelijk wilde oppakken, maar dat is blijkbaar nog niet gebeurd.
Een citaat:
"Een enkel woord tot de minder aangename lieden in ons land. De partijnaam en de slagzin zijn juridisch beschermd tegen malafide deponering. Alle mij toegezonden pakketten worden ongeopend geretourneerd. E-mail-bijlagen worden ongeopend verwijderd. Mijn vele andere voorzorgsmaatregelen laat ik maar ongenoemd. Anders krijg ik straks nog het verwijt dat ik wil provoceren..."

Geen opmerkingen: