woensdag, mei 22, 2002

In de Trouw-roddelrubriek staat een stukje wat me overtuigt dat Vanessa ècht blond is (een panty aan bij het zwemmen, tegen de kreukels???), en dat Gerard Joling misschien toch sympathieker is dan ik dacht:
,,Als artiest hoor je je niet met politiek te bemoeien'', zei Gerard Joling tegen het Rotterdams Dagblad. ,,Ik heb niks met die partij. Ik zong het alleen voor Pim.'' Er werd meteen gezegd dat hij een vriend was van Fortuyn, maar ook dat wenst de zanger te relativeren: ,,Ach, een vriend, een vriend. Nu hij dood is, was iedereen zijn vriend. Laat ik zeggen: een kennis. Ik kwam hem vaak tegen bij societyfeestjes.''
Dat vind ik toch een hele verademing na ie hele stoet mensen die allemaal de-beste-vriend-van waren, en ook allemaal het beste weten wat 'Pim' zou hebben gewild.

Geen opmerkingen: