vrijdag, juli 26, 2002

Ik had een rijtje vroege diensten, nu één dag vrij, en dan een rijtje late diensten. Dus is het slim om zo snel mogelijk m'n ritme te verschuiven (hoewel dat van vroeg naar laat eigenlijk automatisch gaat, de pijn zit 'm in de laat-vroeg-verschuiving). Vandaag deden we op het werk een gaapwedstrijd, we dronken sloten koffie, wandelden wat heen en weer, keken nog eens - nee, nog steeds niet echt wat te doen.
Eenmaal thuis was ik kapot, want van niksen maar wel alert blijven word je heel, heel moe. Toen maakte ik een fout: ik probeerde wakker te blijven. Waardoor ik na een tijdje volledig afknapte, mijn bed indook en twee uur sliep. Dan ben je dus om vijf uur 's nachts nog redelijk wakker. Over een half uurtje vriendje bellen, die tegen die tijd net wakker wordt.

Geen opmerkingen: