dinsdag, juli 09, 2002

Sinds een tijdje heb ik een magnetron. Die staat op de koelkast, en naar mijn smaak te laag. Dat is niet altijd handig, maar vandaag was ik er blij mee. Ik warmde namelijk iets op in de magnetron. Volgens de gebruiksaanwijzingen in een afgedekt bakje, halverwege roeren. Magnetron halverwege open, dekseltje eraf, lepeltje erin: PLOF!!! Er hoorde saus bij, die zit nu op de magnetron, allover op mijn t-shirt (ja, dat was de recordpoging 'hoe snel trek ik mijn t-shirt uit'), en zoals ik iets later ontdekte, ook op mijn linkerpols en een paar vingers. Na lang koelen blijken er toch een paar blaren te zitten. En ik ben heel blij dat ik mijn magnetron niet zoals sommigen op ooghoogte heb.
Daarna heb ik toch maar dat oude brood waar ik geen zin in had, opgegeten.

Geen opmerkingen: