woensdag, augustus 07, 2002

Iemand nog een leuk idee voor een tuinafscheiding? Liefst mooi, snel, origineel, makkelijk te plaatsen edoch onverwoestbaar, weinig onderhoud vragend, (vrijwel) ondoorzichtig en vooral betaalbaar want voor totaal 23,5 meter. Goedkoopste optie die ik nu heb is de lange kant (11,5 meter) met schuttingen en een deur, want de biobak moet erdoor kunnen, plus een ruime meter over (gaas?), en de korte kant (7,5 meter) palen met gaas. Ik zou wel een schutting willen aan de korte kant, maar: ik denk dat buurvrouw-aan-de-andere-kant de boel misschien niet helemaal dicht wil hebben, helemaal dicht is ook een stuk duurder (tenzij buurvrouw wil meebetalen), en: helemaal dicht is een stuk minder sociale controle. Fijn voor mij want meer privacy, niet fijn voor mij want inbraakgevoeligheidsverhogend (mooi Scrabblewoord).
Mocht u een idee hebben: mail me! Wie mij van het 'aanbieding bij de Gamma'-plan weet te weerhouden door middel van een prachtidee wordt beloond.

Geen opmerkingen: