zondag, augustus 11, 2002

Nou, Schuttingtaal dus maar.
Dit weekend een paar dingen tegelijk:
- voor de gein eens uitgerekend wat een totale 'beschutting' zou kosten
- briefje van de werkgever
- overleg met een technische collega met ervaring in het schuttingzetten
- gekeken op de Praxissite

Dat bedrag, dat viel niet mee. Ik kan het wel betalen, maar het is een beetje zonde van m'n (spaar-)geld - vooral omdat het zo afgedwongen is.
De technische collega vertelde me hoe je zorgt voor een stabiele schutting - veel minder ingewikkeld dan ik dacht. Dat maakt het weer iets goedkoper.
De Praxissite meldde een actie waarbij je voor 1000 airmiles 10 euro korting krijgt op 25 euro besteding. Nou zwem ik in de airmiles. Even nagekeken: ruim 30000. Want ik ruil ze hooguit eens in voor korting op een boek of iets praktisch. Dus dat bouwt maar op en wordt nooit minder. Als je dan honderden euro's (is er al een woord als 'piek' voor de euro?) uitgeeft, en voor anders toch ongebruikte airmiles 40% korting krijgt, wordt dat ineens een stuk interessanter.
Als laatste het briefje, met een kort verslag van de vorderingen van de CAO-onderhandelingen. Met als een van de eerste resultaten een salarisverhoging met terugwerkende kracht.
Samengevat: die schutting gaat er komen :-)

Geen opmerkingen: