vrijdag, oktober 11, 2002

Casema-servicenummer gebeld: 'Nee, wij zijn alleen voor nieuwe abonnementen.'
0900-nummer gebeld (hé, dat was kort geleden nog 5 cent per minuut, nu 10).
32 minuten in de wacht.
Uiteindelijk een zuchtende jongen aan de lijn, die mopperde dat ik veel te lang op antwoord wacht, dat mijn mail van 10 september (drie keer gestuurd voor ik een auto-reply had) toch echt allang beantwoord had moeten zijn.
Uitgelegd wat het probleem was: mailvertragingen tot 16 uur, mail kwijt, soms een 'surfstilstand' van een minuut of 10.
Goh ja, nee, dat hoorde niet. Waarop hij vroeg of ik in de omgeving (Delft) woonde, want dan kon ik dat modem wel zo komen brengen.
Vertrouwen in je eigen product heet dat...

Conclusie: ik moet hetzelfde telefoonnummer nogmaals bellen, en een opzegformulier aanvragen. De opzegtermijn is 1 maand, en ze sturen dan zelfs (wauw) een stickertje waarmee je het modem terug kunt sturen.
Nu maar weer verder speuren wat de ADSL-mogelijkheden hier zijn, en wat daar dan precies voor nodig is.

Geen opmerkingen: