vrijdag, december 27, 2002

Tip: ga niet naar een mega-Praxis in deze tijd van het jaar. Hordes mensen die hun slag slaan op de kerstafdeling, ruzie maken over welk motief behang er in de kinderkamer moet, en vooral: l a n g e rijen bij de kassa's. Ik ben maar gaan zitten met een frisdrankje, en heb me verbaasd over de verschillende types karretjes die er zijn. Karren die bedoeld zijn voor het grote laadwerk, karren om kleine dingen in te verzamelen, karren met kinderzitje, kinderkarretjes, mediumkarretjes, halve karretjes, standaard winkelwagentjes...
Ik was op zoek naar een deur voor in de schutting, maar ik kon kiezen uit erg lelijk of veel te groot. De beste optie was een trellisscherm, wat ik dan op z'n kant had kunnen monteren. Maar dan fabrieken we zelf wel wat met balken en gaas.
Teruggekomen met een hanglamp en kattenspul: gedroogde visjes die de een opschrokt en de ander geen blik waardig keurt, zachte balletjes waar ze nu allebei achteraan zitten, en kattendope voor oudjaar.

Geen opmerkingen: