zondag, juni 29, 2003

Hele middag op Loosdrecht rondgeroeid. Nee, niet 'ik heb geroeid', maar: 'ik ben geroeid'. Heerlijk, maar ondanks het niksdoen toch vermoeiend.
Het begon er mee dat ik vannacht niet sliep, vervolgens in slaap viel en vrij snel daarna de deurbel ging: de vrienden met wie we hadden afgesproken stonden voor de deur, veel te vroeg maar welkom.
Gelukkig had ik gisteren al ingepakt en dingen klaargemaakt, dus ik heb me aangekleed en ben langzaam wakker geworden. Vriendje gebeld, koffie gedronken, op pad.
In Loosdrecht hadden we de laatste roeiboot die er was, en zoals altijd: het instappen was lastig.
Vriendje en vriend roeiden, vriendin en ik keken rond, moedigden aan, genoten van de zon en alles dat er te zien was.
Ik kan een lang verhaal houden over grote boterbloem, galigaan, purperreigers, nesten buizerds en kiekendieven, wateraardbei en bruine korenbout - maar het was gewoon mooi, fijn, heerlijk.
En omdat ik heel erg moe ben, duik ik nu m'n bed in ;-)

Geen opmerkingen: