vrijdag, september 16, 2005

Vriendje deed al een week geheimzinnig: hij had een cadeautje gevonden waarvan ik niet wist dat ik het nodig had.
Vanavond kwam ie binnen, verstopt achter bloemen en drinken en eten, en met een doosje in de hand. In het doosje: een externe harde schijf. Hij had gelijk :-)
De schijf is plug & play - behalve voor fossiele types als ik die nog met Win98 werken. Dan moet je niks aansluiten, maar eerst de driver van de cde-rom installeren en de instructies volgen.
Cd-rom erin, klik, 'Sluit alles aan!'. Okee. Alles aangesloten, klik. 'Sluit alles aan!' Hm. Alles nagekeken. Stekers eruit, erin, kabels eruit, erin. Uiteindelijk maar gewoon alle bestanden die het zouden kunnen zijn, aangeklikt. 'Sluit alles aan!'
Plug & play. Sja. Vriendje komt morgen helpdesken ;-) En anders moest ik toch maar es voorzichtig afscheid gaan nemen van mijn trouwe Windows98...

Geen opmerkingen: