maandag, augustus 28, 2006

Zo. Dat was de eerste werkdag.
Ik zou op pakweg 8 km van huis gaan werken, tussen 9 en 21, maandag tot en met zaterdag (in die tijden dus wisselend geroosterd). Klantenservice-achtig maar wel met harde verkooptargets, waar ik nogal over twijfelde.
Alleen was het team daar niet klaar, dus of ik ook naar een andere afdeling wilde. Op ruim 3 km van huis, werkend tussen 8 en 17.30, meer servicegericht met een groepstarget die zodanig is dat ie goed haalbaar is. Met oog voor de realiteit: als iemand een abonnement opzegt wegens overlijden, heeft het geen zin een ander abonnement aan te bieden. Sterker, er wordt erg meelevend gereageerd als iemand begint te spuien.
Vandaag veel informatie gehad, meegeluisterd, sfeer geproefd, geoefend met de computersystemen, en met een heel goed gevoel naar huis gegaan. Zelfs zodanig dat ik zelfs nog steeds happy was toen ik werkelijk zeiknat thuiskwam - de watervalachtige bui barstte zo snel en zo hevig los dat schuilen of de plu pakken geen enkele zin meer had.
Ik was moe toen ik naar huis ging, en eenmaal thuis was ik helemaal energiek. Komt dat doordat ik dit werk zie zitten, door de megadouche onderweg of door de combi? ;-)

Geen opmerkingen: