maandag, februari 08, 2010

Dief stuurt Brits stel nieuwe tuinkabouter

LEEDS - Een dief ontvreemdde in 1996 een tuinkabouter uit de tuin van een Brits stel in Leeds en stuurde enige tijd later nog een ansichtkaart namens het baardmannetje uit Devon.
Dertien jaar later heeft de berouwvolle dief een nieuwe tuinkabouter naar Dennis en Doris Heard gestuurd, meldden Britse media dinsdag.
De 78-jarige Dennis en zijn vrouw hadden de hoop al opgegeven ooit nog iets van hun tuinpopje te horen, totdat ze het pakje voor hun deur vonden met daarin een goedgelijkend, vervangend exemplaar, waar ze erg blij mee zijn.
In een bijgevoegd briefje verklaart de dief verontschuldigend dat het een kwajongensstreek van hem en een vriend was.
''Sinds ik zelf een tuin heb die ik koester en bijhoud, voel ik me zeer schuldig dat ik iets van jullie uit jullie tuin heb gestolen'', aldus de anonieme dief. '' Ik hoop dat jullie mijn excuses en de vervangende gnoom willen accepteren.''
(Bron)

Geen opmerkingen: