dinsdag, oktober 26, 2010

Ik wissel zitten, liggen, drentelen af. Alles lukt, maar het wisselen op zich is bepaald onprettig.
Als ik ga liggen, duurt het een tijdje voor de spieren allemaal wat ontspannen zodat de pijn iets afneemt (tenminste, dat is mijn theorie). En dan gaat prompt de bel.
Zal wel belangrijk zijn - ik heb zo'n sticker 'niet aanbellen voor bekeren, verkopen, collecteren'. Dus moeizaam en langzaam werk ik mezelf weer uit bed, nu met dubbel pijn.
Een Aziatisch ogend meisje en een oudere Hollandse dame geven me eerst een uitbrander omdat ik er zo lang over doe de deur open te doen, en ik sta even met m'n bek vol tanden en blaas dan terug dat mensen soms een goeie reden hebben om in bed te liggen en niet altijd even snel kunnen opstaan.
Dan komt de reden waarom ze aanbelden: "Gelooft u al in god?" Ik wijs op de sticker en zeg niet al te vriendelijk: "Heeft u die gezien?" "Gelooft u al in god?" "Heeft u die gezien?!"
Toch geen slecht idee als ze dat trappenhuis gaan afsluiten.

Geen opmerkingen: