woensdag, juni 19, 2002

Toekomst AudioGalaxy onzeker

AMSTERDAM - AudioGalaxy heeft afgelopen maandag het merendeel van de te downloaden muziekbestanden verwijderd. De online-muziekuitwisseldienst is gezwicht onder druk van de grote platenmaatschappijen.
(Bron: Nu.nl)

Dan ben ik toch blij dat ik daar al bijna 4 Gb had gedownload. Ja, dat vind ik nog mogen ook. Want of het ging om liedjes die verder nergens te krijgen waren, of het waren 'eens kijken of ik dat leuk vind'-liedjes, die vaak uitliepen in aanschaf van de CD. Dus voor mij persoonlijk geldt dat AudioGalaxy mij meer geld aan muziek heeft laten uitgeven, maar dat zal niet voor iedereen gelden.
AG had anders dan Napster ook nog hier en daar muziek volkomen legaal in de aanbieding. Ik moet me nu afvragen: ga ik op zoek naar een andere dienst, of is het niet de moeite waard voor de tijd dat zo'n andere dienst nog zal bestaan? Want op termijn zal dit of helemaal ophouden, of op een heel andere manier moeten worden gedaan.

Geen opmerkingen: