woensdag, juni 26, 2002

Vriendje arriveerde om kwart over acht, versgedoucht, maar weer in zijn bemodderde werkspijkerbroek. Hij houdt niet van decorum :-)
Hoewel ik nog geen cadeautje mocht kopen omdat hij er nog geen gekocht had, was ik naar de Blokker geweest om iets aan te schaffen wat ik pure kitsch vond, maar voor een 'ik wil alle euromuntjes hebben'-man wel toepasselijk: een vreselijke, uitklapbare standaard waar je alle euromuntjes op de juiste plaats in kunt bewaren. Het ergste is dat ie er nog blij mee was ook, want hij had thuis nog eens naar zijn stapeltjes zitten kijken en bedacht dat ie daar een andere oplossing voor moest hebben.
Pizza's in de oven, lekker opgegeten, waarna vriendje languit ging op de bank (hij stort meestal erg in na het eten). Koffie gemaakt, waarbij hij de bonbons opat die ik over had gelaten.
Daarna een plekje op de bank bevochten onder vriendjes benen, naar Netwerk gekeken waar groot nieuws werd gebracht dat al tien jaar bekend is of zo (de fraude bij Humana, de kledinginzamelaar). Morse daarna, maar die had ik al gezien, en bovendien hielp dat gesnurk ook niet echt. Af en toe meldde vriendje dat ie _bijna_ in slaap viel ;-)
Kortom: hij ligt nu lekker in zijn eigen bed te dromen, en ik zit heel romantisch achter de comp.
Het ijs staat nog in het vriesvak.

Geen opmerkingen: