vrijdag, augustus 30, 2002

Hoofd is weer in oude doen, tong vrijwel okee, nu ben ik fit genoeg om van mijn vakantie te gaan genieten - helaas is die al half om.
Ik schiet altijd zo overmatig in de stress bij het op-vakantie-gaan: heb ik dit wel, ik moet dat niet vergeten, o jee als ik daar maar aan denk. Ik kom om in de lijstjes, die het met z'n allen niet overzichtelijker maken. En wat kan er nou helemaal gebeuren? Het meest gevaarlijke is dat ik mijn medicijnen vergeet - maar die hebben ze elders ook. Het zal wat argumenteren kosten, maar daar kom ik wel uit. En verder is niks onmisbaar. Mocht blijken dat dat wel zo is, kan ik desnoods nog even op en neer naar huis (da's het voordeel van dichtbij vakantie houden). Uit ervaring wéét ik dat echt vergeten dingen meestal niet zo onmisbaar blijken als je dacht. Ze zijn vervangbaar of je kunt wel een tijdje zonder.

Geen opmerkingen: