woensdag, augustus 28, 2002

Vriendje heeft intussen het pad geveegd, ik heb de biobak buiten gezet. Er ligt nog flink wat snoeisel in de tuin, maar dat komt wel een keer.
Morgen en overmorgen nog om bij te komen van de stuip (tong is al iets minder opgezet maar nog wel pijnlijk). Hoofd en spieren doen geen pijn meer, maar dat hoofd is nog wel w a z i g van de noodmedicijnen. Dat is pure valium, die je gebruikt op een manier die je in een kleine tien minuten onder zeil helpt en je ook een paar uur onder zeil houdt. Het werkt bij mij minstens een paar uur, bij een slanker iemand zou het langer werken vermoed ik. Als ik dat spul gebruik, voel ik eerst alle stress van me af vallen, en begrijp ik heel goed hoe mensen verslaafd kunnen raken aan dat spul. Je hoofd wordt er leeg van. En na het slapen gaat het denken nog sloooom.

Geen opmerkingen: