zaterdag, december 14, 2002

Grijp je kans! TV-kandidaten gezocht.
Je kunt jezelf ook aanbieden:
- "Ik word nu al vaak herkend en ik wil proberen aan zoveel mogelijk spelletjesprogramma's op t.v. mee te doen. Om mezelf te bewijzen, maar vooral om alle kijkers van mijn kennis en mijn persoonlijkheid te laten genieten."
- "Mijn zuster ( Yvonne en ik Ron ) wij zouden graag in spelprogramma's willen aantreden tegen andere koppels en dan willen kijken of wij zo snucher zijn als dat wij doen voorkomen."
- "Al voor het 4e jaar die-hard fan van Big Brother. Wil alles over BB weten en denk dit ook te kunnen als webmaster van de grootste Big Brother Fansite en de vele uren streamen. Alsmede mijn contacten met vele familieleden en (ex) bewoners maken het dat ik veel weet over en van Big Brother. Ik hou me beschikbaar voor interviews over alles rondom Big Brother en zijn bewoners."

Het gaat volgens mij veel slechter met dit land dan ik dacht.

Geen opmerkingen: