donderdag, februari 13, 2003

Brief is af, mede dankzij de fantastische hulp van een vriendin. Dank S.! Vriendje is zo lief de hele handel te printen, en dan wachten we maar af. U mag duimen ;-)
Intussen is er een mailstoring waardoor ik wel kan mailen maar niets binnenkrijg, en lichte ontwenningsverschijnselen begin te vertonen.
Daarnaast heb ik ontdekt dat m'n raamkozijn toch niet helemaal uit kunststof bestaat. Dat dacht ik eerst wel, maar wat zich er nu aftekent, ziet er vooral uit als houtrot. Waardoor ik ineens ook snap hoe je bij een dubbel raam toch op 1 plekje ijs aan de binnenkant krijgt bij dit weer.
Bij de voordeur is een heel ander probleem. De voordeuren van buurvrouw en van mij komen uit achter een open trap, dus overdekt maar wel in de buitenlucht. De afvoer van mijn cv en aanverwante toestellen loopt tegen het 'plafond' door naar de voorkant van het gebouw, een meter of anderhalf. Vanochtend besefte ik dat ik al veel vaker had gezien dat halverwege die buis afplaktape zat, maar dat ik nu pas bedacht dat dat een reden had. Want inmiddels zit er een gaatje in die tape, waardoor condens uit de buis lekt, en (met dit weer) een prachtige ijsvloer voor de deur van de buurvrouw ontstaat. Nu is buurvrouw op een lange vakantie en als ze terug is, zijn de ijsdagen ook wel voorbij, maar toch. Het heeft ook effect op de houten gevelbekleding.
Morgen maar weer eens in de clinch met de wbv. De ervaring heeft me geleerd dat on-dramatische dingen niet snel verholpen worden.

Geen opmerkingen: