woensdag, februari 12, 2003

De site van het CWI heeft uiteraard ook de mogelijkheid tot het zoeken van banen.
Ik ben eens gaan kijken naar banen in mijn opleidingsgebied, bibliotheek en documentatie. Dat levert archiefbanen op (is iets anders), en als beste match: medewerker reisbureau. Assurantie-adviseur is ook een mogelijkheid.
Als ik zoek op bibliothecaris, kom ik uit bij de vacature die ik al eerder vond: de studiezaalmedewerker. Hier staat er overigens wel bij dat je een opleiding tot amanuensis moet hebben.
Volgens mij kan ik beter bij werk.nl solliciteren om een betere database te maken...

De medewerkster die me inschreef had ook een vacature in klantenservicerichting (ook jaren gedaan): bij dat bedrijf waar ik een paar jaar 'onder' heb gewerkt. Onze bovenbuur was een telemarketingbedrijf, en het wilde nog wel eens gebeuren dat medewerkers bij ons crashten. Tenminste, onze receptioniste was steeds maar weer zo lief om die huilende meiden op te vangen die net op een vreselijke manier behandeld waren. Dus op de een of andere manier trekt die job me ook niet. 'Het afnemen van enquêtes, het afspraken maken voor buitendienst-medewerkers, mensen uitnodigen voor seminars etc.' Nee, nee, nee.

Geen opmerkingen: