dinsdag, april 29, 2003

Albert is weer geweest. Die mag komen als kattenvoer, -grit, bier etc. op aan het raken is. Nu wil het toeval dat ik een beetje een opruimmanie heb. Dat werd ook hoog tijd, geef ik toe. Ik ben zo iemand die nooit flessen terugbrengt naar de winkel (want ik kan ze meegeven als de bezorger komt). Ik geef ze alleen ook niet mee aan de bezorger, want ik verspreid ze door het huis en om de een of andere reden heb ik ze dan niet klaar staan.
Tot nu. Ik ben vrolijk aan het ruimen, en overal onder en achter vandaan komen lege flessen tevoorschijn (limonadeflessen dus).
De bezorger dumpt bij de voordeur naast de kratten boodschappen ook vier kratten bier, terwijl ik kratten en dozen met 65 lege bierflesjes en 83 (!) lege frisflessen buiten zet.
Natuurlijk komen op dat moment de twee bovenbuurmannen voorbij: 'Feessie gehad?' Ik heb maar ja gezegd. Wie weet wat ze anders van me gaan denken. En ik drink niet eens bier ;-)

Geen opmerkingen: