woensdag, mei 07, 2003

Update werkgeversverklaring. Op 3 april is het formulier ontvangen door de werkgever, en op 7 april doorgestuurd naar de juiste afdeling. Als ik meer info wil, moet ik naar Amsterdam bellen. Het blijft lastig bij zo'n groot bedrijf - ik werkte in Utrecht, in een gebouw zo ongeveer naast de hoofdkantoren. Daar zat een manager die ook over personeelsdingen ging, maar alle papierwerk moest via een van de hoofdkantoren verderop. Alle dingen als contracten lopen via Amsterdam. Bevestiging einde contract loopt via Utrecht.
Ik verwacht dus binnenkort een reactie uit Nijmegen of zo ;-)
Toch morgen maar weer naar Amsterdam bellen, want daar zitten ze dus al een maand te broeden op dat formulier. Ik voorspel dat ik u morgen kan meedelen dat 'Amsterdam' het formulier heeft doorgestuurd naar een afdeling waar het doorgestuurd is...

Geen opmerkingen: