zaterdag, april 24, 2004

Plan: leerzame cursusdag, daarna een rustige avond en (relatief) vroeg naar bed.

Praktijk: een lieve lift; al voor de cursusdag begon kreeg een vriendin te horen dat een familielid erg ziek was. Daarna een leerzame cursusdag met bezorgdheid over de vriendin. Eenmaal thuis: koken; rookalarm bij buuv afgezet, buuv gerustgesteld en alarm gereset; iemand blij gemaakt met een actie van niks (zoveel moeite was het niet!); iemands compprobleem opgelost; besloten vriendin pas morgen te bellen omdat ze nu ongetwijfeld zou denken dat het slecht nieuws is; me zorgen gemaakt om zieke buum en zieke vrienden.

Kan iemand een rustige relaxte zondag regelen voor al degenen die vandaag een ^%$*^#dag hadden? En mag ik ook een rustig dagje? Vandaag was voor mij op zich geen rotdag, maar ik zou zo graag zien dat anderen waar ik om geef gewoon een dagje rust hebben...

Geen opmerkingen: