woensdag, juni 02, 2004

Omdat een deel van mijn buurtgenoten te achterlijk of te asociaal is om te onthouden 'Pinksteren - vuilnisophalen schuift een dag op', staan veel bakken alweer buiten. Zo maar eens gaan kijken of er toevallig een bak bij zit die tot vorige week van mij was. Ik vrees dat ik die dan gewoon op straat leegflikker en weer meeneem. Ik zou zelfs in staat zijn dan de politie te bellen dat iemand z'n vuil zomaar op straat gedumpt heeft - in de hoop dat er een papiertje in zit waaruit blijkt van wie de vullis is zodat diegene een fikse boete krijgt.
Om m'n humeur nog verder op te krikken na die %$#@^&dag van gisteren (geen baan, wel stuip), mag ik zo naar het ziekenhuis voor een akelig onderzoek waar ik hoegenaamd geen zin in heb maar ook niet onderuit kan. (En nee, ook niet echt wil, maar ja, dat maakt het niet minder moeilijk voor zo'n neuroot als ik. Ik vraag me nu echt af waarom ik toch altijd zo moeilijk doe over uitstrijkjes - die stellen in verhouding toch niks voor?)
Als het na het ziekenhuis nog een beetje okee weer is, fiets ik langs het tuincentrum, heb ik mezelf beloofd.

Geen opmerkingen: