woensdag, juli 26, 2006

Van de wc terug naar de huiskamer lopen. Dat lijkt vrij ongevaarlijk. Maar ik viel om, op een rare manier, en probeerde de val te voorkomen door m'n been te verzetten. Dat ging niet helemaal goed, wat er nou precies gebeurde weet ik niet, maar m'n voet klapte dubbel, ik knalde tegen de deurpost aan, precies met de plek die Tijger gister nogal openhaalde.
Ik kan er nog op lopen mits ik erg goed oplet dat ik de voet plat neerzet en niet tegelijkertijd draai, dus niks aan de hand op zich. Maar de boel zwol wel flink op, dus eerst maar eens het icepack uit de vriezer gehaald, en daarna ingezwachteld.
Zit nu in een rare houding met pootje omhoog en het gevoel dat ik een sok aanheb :/ En paracetamol helpt niet erg heb ik ontdekt. Elleboog is blauwig, maar omdat dat geen verband omzit kan ik daar vrolijk smeren met van die arnicagelei, dat werkt meestal goed.
Zal ik nou straks in bed gaan liggen met het icepack? Het wordt een hele warme nacht, dus eigenlijk best een aantrekkelijk idee ;-)

Geen opmerkingen: