zaterdag, juli 29, 2006

Zat ik vanochtend voordat ik wegging nog even door de mail te bladeren, floep... Comp uit, ventilator uit, wekkerradio uit. Leek me wat groter dan een stop, maar toch gecontroleerd: geen stop. Ik hoorde de bovenbuurman ook morren. Het energiebedrijf was al op de hoogte en was al aan de slag (alsof ze al wisten wat er aan de hand was). Buurvrouw kwam ook vragen of er iets mis was. Hoe groot het was weet ik niet, in elk geval de hele straat en omliggende straten, misschien wel de hele wijk want het verdeelcentrum voor hier ligt buiten de wijk zelf. Leuk voor de winkels.
Ik stressen: het spul in de diepvries blijft lang koud, maar het vriesvak van de ijskast, jaha, ik dacht gisteren nog: er zit toch wat ijs in, eens ontdooien. Ik werd dus op m'n wenken bediend :/ Maar ik heb een laminaatvloer, dus dooiwater is dan geen goed idee. Ik heb op goed geluk iets gefabriekt met vuilniszakken, tape, handdoeken etc. - ook met de hoop dat het niet zolang zou duren. Al met al was het een kleine twee uur hoorde ik, en gelukkig geen schade hier.
Niet in dat opzicht tenminste. Want eenmaal weer terug hier schoof ik het raam open... Daar lag iets geels in de tuin. Iets héél erg geels. Geen idee of het beest naar beneden gevallen is en z'n nek heeft gebroken, of dat de katten er meer van weten, ik vrees het laatste...

Photobucket - Video and Image Hosting

Geen opmerkingen: