woensdag, november 01, 2006

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een avondmens ben. Geef mij oneindig vrij en ik ga rond vier uur 's nachts naar bed. Als het zomer is, ga ik slapen als het licht wordt, met het vogelconcert als slaaplied. Daarna ontbijten in de zon ;-)
Nu heb ik werk dat om acht uur 's ochtends begint en waarvoor je dus om kwart voor acht aanwezig moet zijn: computers opstarten, progs opstarten, software vervloeken, opnieuw opstarten, enzovoorts. De wekker gaat om half zeven zodat ik echt Wakker ben als ik richting werk fiets, een klein uur later. Waar ik dan buiten nog even sta te roken tot kwart voor acht.
Okee, ik ben lang werkloos geweest. Okee, het ligt ook aan het seizoen want in de herfst en winter slaap ik altijd meer. Maar is het nou echt nodig dat ik dan voor acht uur 's avonds al aan mijn bed denk? Er om negen uur in lig, nog even lees en voor tien uur 's avonds al lig te dromen? (GAAAAAAAP)

Geen opmerkingen: