vrijdag, november 03, 2006

Je doet het ook nooit goed :( Ik heb een ouwe trui. Gaten in de mouwen en zo. Maar warm, slobberig, een echte huistrui dus.
Als ik 'm niet aan heb, ligt ie naast m'n bed, gekoloniseerd door Tijger.
Had ik de trui gister aan, ik zat nog in bed te lezen, Tijger aan het voeteneind.
Ze kijkt naar mij, kijkt naar haar ligplekje, kijkt weer es naar mij, naar haar ligplek, snuift eens boos en gaat met de kont naar me toe zitten.
Het is toch erg dat je dan even denkt: ach, laat ik dat ding uittrekken en neerleggen voor haar. Tis MIJN trui!!!
(Toen ik even later ging slapen en de trui neerlegde, installeerde madam zich demonstratief in een papieren IKEA-tas vol oud papier. En elke keer dat ze even wakker werd ging ze fijn liggen snipperen. Ik weet nu hoe vaak een kat wakker wordt 's nachts.)

1 opmerking:

Anoniem zei

en uh wie wou hier katten:) ? dat kan je dat gebeuren en mag je niet klagen lekker puh !!! liefs van Suus