zondag, december 31, 2006

Voetbaldirecteur krijgt geitenkop voor kerst

PALERMO - De algemeen directeur van voetbalclub Palermo, Rino Foschi, heeft per post een afgehakte geitenkop ontvangen. Het is niet bekend wie de afzender is. Foschi denkt niet dat het een cadeau van de maffia is. "Ik heb niets met de maffia te maken", zei hij zaterdag tegen het Italiaanse persbureau Ansa. "Dit zijn taferelen die je alleen in films ziet."
Het pakketje werd de vrijdag voor kerst bij Foschi afgeleverd. Hij dacht dat het om een kerstcadeau ging en plaatste het voorwerp onder zijn kerstboom. Zijn vrouw opende het op kerstavond. "Het was geen fijne kerst", verklaarde Foschi. "Mijn vrouw schrok zich dood, maar ik ga ervan uit dat het een grapje is. Ik ben nooit bedreigd en ik voel me veilig in Palermo."
Palermo is bezig aan een zeer goed seizoen in de Serie A. De formatie van trainer Francesco Guidolin staat derde met 38 punten uit achttien wedstrijden.
(Bron)

Geen opmerkingen: