zaterdag, april 14, 2007

Hippo is best een warmteliefhebber. Ik wilde dan ook fijn een rondje fietsen, lekker van de zon genieten, uitwaaien. Flinke fles water mee, boterhammetjes, camera, boek.

Nu is het 27,3 graden (in de schaduw!) en zit ik met de gordijnen, ramen en deuren dicht, op een kattenkiertje na. Ik geloof dat ik nog moet wennen aan deze temperatuur.

Anderen duidelijk ook: iemand stond in de volle zon zijn tuin te sproeien. En een stel slimmerds had hun baby in de volle zon in de geparkeerde auto achtergelaten. Geen pa of ma te bekennen, baby reageerde niet op kloppen op het raam, dus maar de politie gebeld.
Die arriveerde snel, waarna pa en ma ook kwamen opdagen: woest! Ik ben er, laf, snel vandoor gegaan. Ik hoop maar dat met de baby alles goed is.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik hoop dat z een vette bekeuring hebben gekregen.

Anoniem zei

Geen idee of dat mogelijk is, maar van mij mag het inderdaad.

Anoniem zei

Geen idee of dat mogelijk is, maar van mij mag het inderdaad.

Anoniem zei

Ik hoop van niet: je kunt ouders/verzorgers in dit soort gevallen alleen bekeuren als het kind daadwerkelijk beschadigd is...