maandag, december 29, 2008

Een scheiding der bakken is aanstaande ;-)
Tom wilde vanochtend (zeer) vroeg weer naar buiten. Bij -6 leek me dat niet slim, bovendien is de bak gisteravond verschoond.
Na veel gedrentel en gemauw ging meneer van ellende dan maar op de bak - uit de slaapkamer hoorde ik het grint knerpen, en daarna een furieus gemauw. Tom stond binnen 3 seconden weer benauwd op mijn bed, uit de bak geharkt door zijn liefhebbende zus.
Ik besloot dat ie dan op hoop van zegen en vooral snelle terugkeer dan toch maar even naar buiten moest, en meneer besloot zijn nood even te demonstreren: hij keek eerst of ik wel keek, en op de seconde dat ik zijn kant uitkeek, begon ie tegen de deur te pissen. Zodra ik riep, hield ie op, zijn blaasbeheersing is duidelijk beter dan de mijne ;p
Tom naar buiten, ik poetsen, Tijger wilde ook naar buiten en was Verontwaardigd dat Zij Niet Mocht.
Vannacht maar een constructie maken waarbij Tijger met bak, eten en water in de huiskamer blijft en Tom met dezelfde spullen gang en slaapkamer heeft, met de huiskamerdeur dicht.
Misschien is Tom soms toch slimmer dan ik dacht ;-)

Geen opmerkingen: