zondag, mei 24, 2009

Oh ja! Zo was het inderdaad. Lekker fietsen in de zon, zoel windje, overal fluitende / piepende / tsjilpende vogels, bermen vol bloemen, weiden vol koeien en eenmaal thuis dat gevoel op je vel: de eerste keer dat je een flink tijdje in de zon bezig was.
En oh ja, die mensen die commentaar geven als je in een berm zit te fotograferen, of als je aan een slootkant staat hard 'boe' roepen, alsof je ze al niet allang had horen aankomen.
Drukte op de weg, drukte in Amelisweerd, motorclubs op pad, auto's met caravan op weg naar huis - volgens mij is niemand vandaag de hele dag thuisgebleven :-)
(Toch is het geen garantie voor ontspanning: ik probeerde een winterkoning op de foto te krijgen en achter mij brak een flinke ruzie uit tussen een stel - hij vond dat zij niet consequent genoeg was en het ging er geloof ik om dat ze bij het bezoekerscentrum thee besteld had terwijl hij koffie nam. Er zal vast meer spelen, maar als ik haar was had ik 'm de Kromme Rijn in gedouwd.)

Geen opmerkingen: