donderdag, december 24, 2009

Dit wordt de vreemdste kerst sinds tijden. De bronchitismedicatie slaat wel aan: de koorts zakt, ik hoest nog flink maar ik heb nog maar pakweg 1 keer per dag het gevoel dat ik stik in plaats van continu, en vooral: qua lucht kan ik weer in huis drentelen.
Nadeel: door de ontstekingsreactie is de liesblessure weer opgevlamd, en doordat ik toch meer lig en niet braaf buiten rondjes kan lopen of stukjes kan fietsen, gaat de hele boel vastzitten. Het voelt aan alsof m'n been gegipst is maar dan in gips dat te kort is, zodat ik het niet helemaal kan strekken. Het kan wel, maar dat is geen fijne ervaring. En toch moet het, anders wordt het alleen maar erger.
Dus ik hoop dat het buiten snel weer wat begaanbaarder is, dat ik domweg rondjes om het blok kan lopen, want eenmaal in beweging neemt die pijn ook ietwat af.
Gedoe allemaal :/

Geen opmerkingen: