vrijdag, december 25, 2009

Vanmiddag (en nu nog) kon ik prima horen dat de snelweg verderop goed berijdbaar was. Auto's die hier voor op de weg langskwamen, deden nog knap rustig aan.
Het is nu bijna 5 graden, het schijnt in De Bilt geonweerd te hebben (hier niet).
En ik hompel nog braaf door m'n huis, flink minder hoestend gelukkig. Het grootste nadeel nu: door die Prednison slaap ik nauwelijks, en door de antibiotica loopt alles dat ik naar binnen werk nogal rap door, dus ook m'n anti-epileptica. En weinig slapen en een te snelle darmpassage is een zeer slechte combinatie - maar ja, er is even niks aan te doen.
Ben moe moe moe, maar wákker :-(
Sommige mensen vinden me enorm zielig omdat dit met kerst gebeurt, maar eigenlijk heb ik niet zoveel met kerst. Oudjaar vind ik leuker.
Vroeger, toen ik op plekken werkte waar 24/7 gewerkt werd, meldde ik me ook altijd voor kerstdienst (in de verpleging); ik heb één keer met oudjaarsnacht gewerkt (bij een telefonische vindservice), partners mee, lekkers mee, en de hele nacht mensen aan de foon die gelukkig nieuwjaar wensten of die een taxi wilden maar te dronken waren om nog te weten waar ze precies uithingen ;-)

Geen opmerkingen: