vrijdag, februari 04, 2011

Vrouw valt over vibrator van baas

AMSTERDAM – Een vrouw uit New York daagt haar baas voor de rechter vanwege een ongepast verjaardagscadeau. Haar werkgever dacht haar namelijk te verrassen met een vibrator.
Dat meldt the New York Post. Voor de 34-jarige Silvia Olveira was de vibrator de druppel die de emmer deed overlopen. Eerder kreeg ze al een hele reeks onsmakelijke presentjes en seksueel getinte opmerkingen te verwerken van haar baas Ibramhim Mansi.
“Normaal gesproken koop ik taart voor mijn werknemers”, merkte Mansi op terwijl hij haar zijn cadeau gaf.
“Toen ik het opende zag ik dit ding. Ik wist niet wat ik ermee aan moest, dus ging ik naar buiten en gooide het in de vuilnisbak”, verklaart Olveira tegenover de krant. Toen ze vervolgens haar baas op het matje riep, zei hij: “Kom op meisje, jij weet niet hoe je van het leven moet genieten.”
Mansi ontkent de aantijging. Volgens hem probeert zijn werkneemster hem te chanteren en is er geen enkele grond voor de aanklacht.
(Bron)

Geen opmerkingen: